dinsdag 23 oktober 2012

Snelle opberger

Mijn oudste twee meiden gingen een weekendje met kamp en tja nergens natuurlijk een toilettas te vinden... (Misschien is het soms toch wel erg handig dingen een vaste plek te geven, heel misschien maar hoor)  Had al wel eens een voorbeeldje gezien bij Etsy voor leuke meeneemhanddoekjes dus ik had zoiets van waarom ook niet... Even bij de Zeeman langs, meiden gastendoekje en 2 washanden uit laten kiezen en klaar...

Okee ook nog even snel de naaimachine eroverheen das ook weer zo ;-) Even vastspelden, spelden op de plek waar je wilot stikken en je maakt een aantal vakjes. Ik vond 5 vakjes wel genoeg (had er vantevoren niet echt over nagedacht hoor maar vond het wel leuk zo...


De ruimte van de washand die had ik wel uitgemeten, maar de rest dus niet... En moet zeggen past prima allemaal, die voor de tandenborstel had misschien een stuk kleiner gekunt maar ja, maakt ook niet uit. Foto is niet helemaal super duidelijk omdat hij s avonds is gemaakt...
 Je kunt hem gewoon oprollen en afrollen wanneer je hem nodig hebt en de kids kunnen knoeien wat ze willen (hier meestal overal tandpasta of doucheschuim wanneer ze de dop er weer eens niet goed opdoen) maar terug van vakantie haal je de spullen eruit en gooit hem in
de wasmachine, ideaal...
 Voor het dichtmaken had ik gedacht een leuk lintje aan een stuk elastiek te zetten maar daarvoor had ik misschien elastiek moeten kopen ;-) Het is dus gewoon een knoop geworden met een lintje eraan. Lint door de knoop geregen, andere uiteinde van het lintje verschillende lussen gemaakt zodat de knoop op verschillende plaatsen vastegemaakt kan worden, de ene keer neem je nu eenmaal meer mee als de andere keer... En met een klein steekje even vastgezet, weet precies hoe mn dochters zijn, die gooien dat anders weer ergens neer en nog alles ligt los in hun tas ;-)

1 opmerking: